Your Custom Text Here
Suomen Poliisijärjestöjen liitto / Pliis-kampanja
Lähtötilanne:
Suomessa on Euroopan vähiten poliiseja per/kansalainen, 00,1. Nykyiselläänkin poliiseja on siis liian vähän suoriutumaan tehtävistään. Nyt poliisivoimia oltiin jälleen vähentämässä. SPJL halusi asialle heti huomiota ja järjesti marraskuussa mielenosoituksen.
“Helsingin Sanomien etusivun mainos ”P liis ” ilmestyi 18.11. Mainos herätti median mielenkiinnon ja se poiki runsaasti juttuja marssista. Saimme kaikissa päämedioissa ja uutislähetyksissä pääviestimme läpi. Kampanjaan investointi tuotti medianäkyvyyttä erittäin runsaasti.
Saamamme palaute kampanjan totutuksesta on ollut pelkästään positiivista niin mediassa kuin sidosryhmissä. Vaikeaan ja vakavaan asiaan saatiin sympaattinen ja helposti lähestyttävä ote ja tunnelma. Kampanjan avulla pääviestit saatiin hyvin läpi sekä poliittisille päättäjille että suurelle yleisölle. Linjakkaalla ja selkeällä visuaalisuudella ja yksinkertaisella ytimekkäällä viestien kiteytyksellä saimme kampanjaan tehoa ja tuloksellisuutta, jota olimme hakeneetkin. Erityisesti yhteistyö ARMIen kanssa toimi mutkattomasti ja nopeasti. He saivat heti kiinni asian ytimestä, jonka mainonnan ammattilaisina paketoivat selkeään ja moderniin muotoon”. Hannele Lotsari-Coffeng, Viestintäpäällikkö, SPJL
Suomen Poliisijärjestöjen liitto / Pliis-kampanja
Lähtötilanne:
Suomessa on Euroopan vähiten poliiseja per/kansalainen, 00,1. Nykyiselläänkin poliiseja on siis liian vähän suoriutumaan tehtävistään. Nyt poliisivoimia oltiin jälleen vähentämässä. SPJL halusi asialle heti huomiota ja järjesti marraskuussa mielenosoituksen.
“Helsingin Sanomien etusivun mainos ”P liis ” ilmestyi 18.11. Mainos herätti median mielenkiinnon ja se poiki runsaasti juttuja marssista. Saimme kaikissa päämedioissa ja uutislähetyksissä pääviestimme läpi. Kampanjaan investointi tuotti medianäkyvyyttä erittäin runsaasti.
Saamamme palaute kampanjan totutuksesta on ollut pelkästään positiivista niin mediassa kuin sidosryhmissä. Vaikeaan ja vakavaan asiaan saatiin sympaattinen ja helposti lähestyttävä ote ja tunnelma. Kampanjan avulla pääviestit saatiin hyvin läpi sekä poliittisille päättäjille että suurelle yleisölle. Linjakkaalla ja selkeällä visuaalisuudella ja yksinkertaisella ytimekkäällä viestien kiteytyksellä saimme kampanjaan tehoa ja tuloksellisuutta, jota olimme hakeneetkin. Erityisesti yhteistyö ARMIen kanssa toimi mutkattomasti ja nopeasti. He saivat heti kiinni asian ytimestä, jonka mainonnan ammattilaisina paketoivat selkeään ja moderniin muotoon”. Hannele Lotsari-Coffeng, Viestintäpäällikkö, SPJL